Lőrincz László üzente 13 éve

Kedvesjános. Azt azért csak úgy nem lehet feltörni:) Nem kellene nyílt hotspot-ot használni, nem kellene tűzfal, stb nélkül használni a gépet, és nem kellene nyilvánvaló vagy egyszerü pass-t használni. Ilyenkor nem árt ha az ember kicsit magába néz előtte. Ugyanez érvényes a 7D-vel kapcsolatban is. Azon kivül meg oda rohangálsz jelentgetni ahová akarsz. Off....

Válasz

[Törölt felhasználó] üzente 13 éve

Valaki innen feltörte vagy innen vagy a másik oldalról feltörte az e-mail fiókomat. Írom a levelet az FBI-nak mindkét /7daywealth-el és a számlám feltörésével kapcsolatban/
Ennyi volt !

Válasz

[Törölt felhasználó] üzente 13 éve

Kedves Gergely!

Ebben tökéletesen igazad van! Ezt kellett volna tenniük, szerintem is, így ezzel nem is tudok vitatkozni :-), de nem ezt tették.
Azt, hogy miért nem, azt meg nem kötötték az orrunkra, így én sem tudom. Én és rajtam kívül még nagyon sokan viszont ezért vállaltuk fel, hogy tájékoztatjuk az embereket, de ennél többet mi sem tudunk tenni, pedig hidd el, szívesen tennénk, ha ezzel előrébb tudnánk lendíteni az ügyet. :-)
Sajnos ez van...

Válasz

Doma Gergely üzente 13 éve

Elnézést kérek, a tegnapi levelet Franzéktől nem vettem számításba, mert nem tudtam megnyitni a böngészőm. Amennyiben ez a helyzet bízom benne hogy mihamarabb megkapja mindenki a pénzét. Szerintem a szkepticizmus sajnos érthető, hiszen manapság sok a negatív tapasztalat szerte a világon, ez érződött az előző levelemen is, így azt ennek fényében tárgytalanná minősítem...

Válasz

Doma Gergely üzente 13 éve

Kedves Gyöngyi!

Egyetértek az előző hozzászólásokkal, azonban annyit hozzáfűznék, hogy a cég vezetői amennyiben tényleg mindent megtesznek hogy helyreállítsák a dolgokat, márpedig bízom benne, hogy ez a helyzet, legalább annyit megtehettek volna, hogy a companyexpress, vagy bármely más módon egy hivatalos tájékoztatásban kérik a tagok megértését és türelmét, s ehhez még a tagok email címére sincs szükség. Én ennek hiányát nem nézem nekik jó szemmel, max 15 perc alatt leírják mi a jelenlegi helyzet, és azt közzéteszik. Ennyit kellene tenniük annak érdekben hogy megnyugtassák az embereket...

Válasz

Fábián Józsefné üzente 13 éve

2010. 11. 02-án az AlertPay száláinkon le van tiltva a 7day klubtagsági díj automatikus küldése. Ezt bárki ellenőrizheti az Alert-jén. Valószínüleg központilag végezte el a 7day. Ha annyira megbízhatatlan cég lenne, nem hagyta volna ki ezt a bevételt sem.
Ezért szerintem mindenki legyen NYUGIBAN!!!! Bizakodjunk!

Válasz

[Törölt felhasználó] üzente 13 éve

Kedves Zsolt!

Sok mindenben egyetértek veled. Van azonban 1-2 dolog, amiben nem.
Mi is örülnénk, ha direktben jönnének az infók, úgy ahogy eddig, DE egy elszállt adatbázisnak az a tulajdonsága, hogy eltűnnek belőle az adatok. Bocsánat a cinizmusért, de úgy látom, hogy senki nem akarja megérteni a lényeget...
Ha nincs adatbázis, akkor nem tudnak kiküldeni tájékoztató levelet, mert nem tudják, hova küldeni. Nem tudják fejből a címeket...

Azon dolgoznak éjjel-nappal, hogy ezt mihamarabb helyreállítsák. Amint kész van, biztosan tájékoztatni fognak minket a továbbiakról, és akkor tudják elkezdeni a kifizetéseket is, ha már tudják, hogy kinek milyen címre küldjék a bent lévő pénzét.

Ha egy cég számláját zárolják, és a cég nem fér hozzá a bent lévő összegekhez, akkor hogyan tudná nekünk arról visszautalni a pénzeinket???

Én senkit nem hibáztatok, csak egy kis türelmet kértem, hogy mindenki megkaphassa ami neki jár, és ne csak azok, akik visszakövetelték az Alerten keresztül, mert 30 napon belül fizettek.
Én annak örülnék, és akkor lennék nyugodt, ha mindenki megkapná, és nem csak a frissen regisztráltak.

Gyöngyi

Válasz

[Törölt felhasználó] üzente 13 éve

Azért azt nem tudom, ki hogy tudja elkönyvelni, hogy még csak egy e-mailt sem küldtek a tagoknak. Mindenféle kósza hírekre kell támaszkodni. Olyan érzésem van hogy magasról lesz...nak minket.Pedig egy e-mail a tagoknak, vagy több is, ahogy alakulnak a dolgok nem nagy dolog szerintem. Ez a minimum , amit elvárhatnánk. Szóval én senkit nem hibáztatok, aki visszakéri a pénzét alertpay-n kereszül. Ez megelőzhető lett volna a tagság időben történő, megfelelő tájékoztatásával. Nem most kellene hibáztatni a befektetőket, hogy féltik a pénzüket. A számla zárolásához meg annyit, hogy az nem azt jelenti, hogy a befektető nem kapja meg a pénzét, hanem, hogy a cég nem fog tudni hozzáférni. És ne haragudjatok, de azt kell hogy mondjam, ilyen kommunikáció után nem tudom sajnálni a tulajdonosokat.
Persze én is szeretném, ha mindenki megkapná a pénzét, vagy még inkább azt, hogy az oldal helyreálljon, bár erre nem sok esélyt látok.

Válasz

[Törölt felhasználó] üzente 13 éve

Köszönöm Gábor a véleményed. :-) Már azt hittem, hogy csak én érzem így..., ezek szerint nem vagyok egyedül a véleményemmel, de én nem a buta szót használnám.
Egyáltalán nem buta, inkább elkeseredett, és ebből adódóan nem tud tisztán gondolkodni. Ennyi... és mondhatok én bármit, semmit nem ér :-(

Válasz

Kódiás Gábor üzente 13 éve

Ne haragudj öreg de te egy roppant buta egy ember vagy.
Szerepelni meg menj a Győzike showba,mert látom feltűnési viszketegségben szenvedsz!!Nem tudod kivárni mi történik a héten??!Utána is tudsz lépni!!Magad ellen is dolgozol.Lehetnél bölcsebb is.

Válasz

[Törölt felhasználó] üzente 13 éve

Péter!

Meg lehet írni, de jobb szeretném, ha nem uszítanál senkit! Ez az én oldalam, és jogom van eldönteni, hogy mi jelenjen meg! Én arra kértem mindenkit, hogy ezen az oldalon ne a negatív dolgait fogalmazza meg, arra van ezer más hely. Ha ez neked nem felel meg, akkor nem muszáj klubtagnak lenned!

Tudod mit??? Írj!!!! Ha ettől boldogabb vagy, akkor írj az AlertPaynek!!!!!!!!!

Válasz

[Törölt felhasználó] üzente 13 éve

Ezen az oldalon az igazságot nem lehet megírni ?
Na most írok még egy e-mailt az Alertpaynek ! :)

Válasz

[Törölt felhasználó] üzente 13 éve

Kedves Miki!

Köszönöm a reális és bizakodó helyzet értékelést. Őszintén mondom, hogy jól esik ilyen emberekkel, mint te és mint a Gábor kommunikálni, akik átérzik a probléma súlyát, mégsem fröcsögnek :-)
Köszönöm nektek!
Örülök, ha hiteles információtok van és azt megosztjátok velünk. Mindenkire ráfér egy kis bíztatás, de leginkább a korrekt tájékoztatás.

Üdvözlettel: Gyöngyi

Válasz

Gáspár Miklós üzente 13 éve

Kedves Lorkné Sz. Gyöngyi!

Én eddig még sehol semmilyen fórumon nem kommentáltam a történteket, viszont hétfő óta olvasgatom a hozzászólásokat sok helyen.
Én is bízom, ahogyan mindenki más is, aki tagja a 7day-nek.

Mi németországi vonalakról érdeklődünk folyamatosan, ahol szintén hasonló a helyzet, ugyanis egész Európában "leállt a gépezet"...

Onnan is türelmere intenek minket, és bíztatnak, hogy legalább a befektetett tőkénkhez hozzá fogunk jutni. Egész egyszerűen jelenleg nem tudunk mást csinálni, csak próbálunk informálódni és várunk. Mi úgy tudjuk, hogy azon ügyködnek, hogy helyrehozzák a rendszert úgy, hogy minél kevesebb tagot veszítsenek, ami bizony ekkora adatbázisnál nem megy egy-két nap alatt.

Megértem azokat, akik türelmetlenek, de mégis azt üzenném, hogy jelenleg a legokosabb, hogy gondolkozzunk, mielőtt hülyeségeket írkálnánk egymásnak/másoknak. Már csak az lenne szép, ha rákapna a média is...

Bízom benne, hogy megoldódik a probléma hamarosan, és várom Öntől, mint a 7daywealth Klub képviselőjétől a legfrissebb információkat. Addig ha valamit megtudunk másik országokból, megosztom mindenkivel.

Üdv:
Miki

Válasz

[Törölt felhasználó] üzente 13 éve

Gábor!

Elvben nagyon jó az ötleted és hidd el én is örülnék, ha ez megvalósítható lenne. DEEE! Ha eltűnt egy adatbázis, amit a mentésekből kell helyreállítani, hozzáadva az utolsó heti regisztráltakat a befektetéseikkel együtt, akkor nem tudsz sem körlevelet írni az embereknek, sem videó üzenetet, hiszen előbb újra meg kell teremteni a címlistát, ami 15.000 embernél nem 2 nap.

Ezt nem akarják felfogni az emberek!!! :-(

Hidd el, nekünk is, - akik 1 éve benne vagyunk - van mit veszíteni... hiszen nekünk az összes megtakarított pénzünk ebben a programban van az összes családtagunk nevén. Teljesen megbízhatóan működött, soha nem volt még 1 nap csúszás sem, éppen ezért ÉN MOST IS NAGYON BÍZOM BENNÜK!!!

Viszont... ismerem a magyar emberek mentalitását, ezért most nem kis félsz van bennem is... ha ez így megy tovább, akkor senki nem fog kapni semmit a kapkodók hibája miatt. EZT NAGYON SZERETNÉM ELKERÜLNI!!!

Üdv: Gyöngyi

Válasz

Kürti Gábor üzente 13 éve

Sziasztok!

Eddig nem szoltam semmit de most nem bírtam ki:(((
Nekem horror pénzem van bent a 7dayben és baromira fájna ha elbuknám!!!!!
Nem írtam az Alertnek és nem is fogok de picit meg tudom érteni azt is aki írt de ezzel TÉNYLEG baromi nagy hibát követünk el szerintem IS, ha írunk!!!!!!!!!!!!
Egy javaslat:
Én ha korrekt lennék és a Steve vagy a Frank helyébe lennék akkor nem irogatnék itt össze vissza ennek meg annak, butaság!!!
Ma már olyan technika van. Van 1 webkamera vagy sima kamera és kiállnék az emberek elé 1 vagy 1,5 percben adnám az arcomat és elmondanám: ez történt gyerekek nyugi vagy ez történt és para van nem tudjuk visszaadni a pénzeteket mert ez vagy az történt...............
Ha ezt tudnád Gyöngyi javasolni akkor lehet nem keringenének ilyen hírek össze vissza!!!!!!!!!!
Üdv.: Gábor

Válasz